joi, 25 februarie 2010

Un tango

Am ascultat doar un tango. Si franta melodie dulce si amara. Apoi mi-am imaginat doua trupuri in albia pustie. Mi-am imaginat doar un tango. Frant.
A fost atat de frumos incat arhetipurile zambira elegant, cu joben si rochii scurte, de jad. Pe de alta parte am transpirat...stiti, oamenii transpira dansand. Am dansat un tango doar, de drag, asa cum doar din cuvinte as putea iubi. Cine este dincolo ?
Doar un tango afabil si discret, in miros de cafea. Neagra. Tare, dulce si amara.
Din lipsa ei, din lipsa mea.
Am rasarit obosit dintre lagune. Apoi am fost intrebat daca pot rosti cuvinte-pereche. Nu, nu pot. Nu stiu. Nu aud, nu vad, nu...Doar stiu.
Am fost vreodata romantic ?
Cu lacrimi in ochii de copil imi declar vinovatia. Si ma las in voia voastra.
Pe esafod imi doresc sa dansez doar un tango. Apoi sa mor sugrumat de zile. De ani, de...eternitate.
Apoi m-ai intrebat daca...si daca...Raspunsul nu-l am eu. E raspunsul tau. Ca in tango, ca in ...
O pasare maiastra.
E mintea mea si a ta.
Nu vreau "ceva".
Eu vreau tot. Sa-mi schimb mirosul cu al tau. Sa mor de dragoste ranita.
Iar daca nu suferi nu existi. Iar tango-ul e suferinta. Asta e istoria lui.
Cuvinte pereche.
Crezi atat de mult in ele ca si mine ?

10 comentarii:

elly_funny spunea...

Dragule...ai grija la clisee in comentariile pe care le faci pe "alte" bloguri...sunt multe cuvinte pe care le-ai mai folosit si in alte situatii...si trairi pe care le descrii...pe bune...ti-ai pierdut imaginatia???ai amnezie retrograda?sau pe toate ne mangai pe obraz..ne stergi lacrimile...ne lasi sa te batem cu pumnii mici in piept...atingerea mainilor cu toate iti creaza vibratii???get real...

Dan spunea...

Multumesc frumos pentru comentariu.
I wont get real, nu vreau.
Tu nu m-ai lovit cu pumnii in piept, deci nu te mai vaita.
Etc...who the biip are you ?

elly_funny spunea...

Sunt cine sunt...etc?varsa si jargoanele k doar nu numai vorbe frumoase ai in tine...poate asa te descarci odata...si inca ceva...respect merit...am fost o parte din viata ta pe care chiar dk vrei s-o uiti cu discperare...si cu toata amnezia retrograda...n-o sa poti...dupa modelul" Noroc ca amintirile nu ni le poate lua nimeni"

ninoo spunea...

:D:D:D
mai...noroc cu questiile astea..:D
te pup Danut :D

Dan spunea...

Bla bla bla

Dan spunea...

Pup si eu.
Macar am mult comentarii pe blog.
:))))

elly_funny spunea...

...daaa ce sa-i faci...unii nu este poieti...se folosesc de citate sa scrie ceva...k au fost altii mai destepti inainte...
Nu te bucura asa de comentarii...ti le lasa doar femei frustrate...ai si tu un talent...scoti femeile din depresie...sau le bagi mai rau?how the biip should i know...dar pe tine cine te mai vindeca???

ninoo spunea...

:D:D
:D:D
...
ma lasi s-o fac vedeta,sau sa mai asteptam??:D

Dan spunea...

Ea este o vedeta pentru mine.
Si uneori vedetele au nevoie, nu-i asa de popularitate...

Dan spunea...

Pam pam!:))