vineri, 5 februarie 2010

Meandre

Intre realia si virtualia exista diferenta dureroasa a schimbului de idei la un nivel extrem de acut si de incarcat ideologic ( wow, ce cuvinte interesante stiu! ).
Este ca si cum ai arunca sageti in soare si te-ai astepta ca acesta sa-si arunce razele sub forma unei ninsori de picaturi galbene si inghetate. Ai stat o clipa-n calea undelor mele. Ai fost constienta de ploaia asta a soarelui inghetat si ai transpirat fascinata palme reci si buze umede. Si nu este vina ta ca ochelarii mei micsoreaza in loc sa coloreze falsa, dar totusi atat de adevarata vibratie.
Nu,nu!
Nu am vrut sa iasa asa. Poate ca din dorinta de a dori, dorinte ascunse in inimi expuse, am gresit, si am lasat sa zboare peste campiile batute cu obstinatie, ce e mai frumos.
Poate ca am o stare de negura, dar nu este asa. Fluturele dureros de colorat, e liber si odata cu el glasul unor copii mici se inalta catre piatra intoarsa inapoi catre pamantul reavan.
Si mi-am jurat ca n-o sa mai fac. Dar m-am putut eu tine ?
Dar o spun cu glas tare!
Nu o sa incetez sa te ajut sa zbori, oriunde ai vrea, acolo, unde o sa-mi permita speranta sa cred, sa vreau sa adorm si sa ma doara dar mai ales, sa te interpun intre iarna solara si umbra dormitorului perfid.
Am exagerat!
Totodata am legat firele.
De dor?
Si doare ?
Ori doar din dorinta de a vibra. Nici nu e asa grav...
Nu ?

2 comentarii:

sufletel spunea...

Sper sa nu-mi frang aripioarele incercand sa zbor din nou

Dan spunea...

Da, si eu sper, desi sunt convins ca nu vei pati nimic.
Cu incredere inainte, nu ?