marți, 16 februarie 2010

O tematica...

De ti-as spune cum sa ma strigi ai sti s-o faci ?
Ai sti dupa aceea sa ma atingi ?
As sti, oare, sa te gasesc acolo, undeva ?
Te-as vedea, te-as simti, si nici nu ti-ar fi ... ?
Pot sa-ti predau harta inimii mele ?
Ai putea sa-mi redai speranta ?
As putea sa vad copilul din tine ?
Ai vrea sa te vad asa cum nu esti nici tu pentru tine ?
As sti sa iti tin de cald, dar fara sa te sufoc ?
Vei sti sa ma inveti sa rad ?
Voi putea sa te invat sa plangi ?
Ai vrea ?
Ai putea ?
Sunt pregatit ?
Conteaza ?
Te mira ?
Ti-e frica ?
Te doare ?
Ma roade ?
Respiri ?
Transpir ?
Un nou inceput ?
Un viitor sfarsit ?
As putea ... ?


As putea sa te invat sa iubesti...?

6 comentarii:

ninoo spunea...

intrebari mitraliate tzaca-tzaca-tzaca sparg armistitiul zilnic :)

,,nu misca nimeni!opriti focul!"
:D

elly_funny spunea...

Tematica asta imi suna atat de cuoscut...parca ieri am trait-o...oare ieri am trait-o??? era ca ieri...pe vremea asta...
Si DA as sti cum sa te strig...inca te strig...in gand...si stiam si cum sa iti ating nu numai pielea ci si sufletul...
Pe mine vrei sa ma gasesti??? hmmm...
Harta inimii tale am descifrat-o...si o pastrez ca pe o comoara...
Speranta ti-am redat-o si tot eu ti-am si spulberat-o...
Copilul din mine plange...femeia din mine plange...de fapt nu mai stiu ce nu plange din mine...
Si da m-ai vazut cum nici eu nu m-am vazut sau cum nu voi fi niciodata nici eu pentru mine...
Mi-ai tinut de cald...te-am facut sa razi...si nu mai vreau sa plang...
Mi-e frica...si ma doare TOT...inca...si cand cred ca le-am uitat...ies...si dor...mi-e dor...
Un nou inceput...frumos...speranta...lupta de a trai frumos...stii sa traiesti asa de frumos...dar pacat...departe de mine...departe de de tot...de fiecare data pentru altcineva...si ma intreb si te intreb...Ai mai putea???
O tematica...si nu imi mai este adresata...
Un sarut...pentru un martie...pentru lupta...pentru o viata...

Dan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
elly_funny spunea...

http://viziuneneterminatadespreviitor.blogspot.com/

uite alta tematica...
...poti sa copiezi si sa o dai mai departe...;) e mereu de actualitate...
succesuri...ne adunam toate intr-o zi...si faci un harem micut...jmecherule...

ninoo spunea...

moooor,vetoo!:D:D:D
deci mor incet si iremediabil din cauze de ras:):):):):)

(tze,eu de tze nu fac parte din haremul tau?!? :D:D )

Dan spunea...

nu trageti! nu trageti!
Apropos! Cine a infipt laleaua-n branza ? :)))))