marți, 9 februarie 2010

Mic tratat despre colegi...

...sau mai bine spus, mi-a venit o deosebita pofta sa-mi barfesc colegii...online!
Patru colegi am...patru. Vi se par putini ? Neeee...
Deci, un oltean, un ardelean, un moldovean, si un ialomitean.
Ardeleanu e mandru, focos, blonf, in varsta, tacut, tantos. Cum vine dimineatza in birou, desface un borcan din care tasneste efectiv un neaos miros de usturoi. Brusc mi se face cald si imi aduc aminte de litiaza biliara. Deschid geamul. Dar el e permanent racit si are un fes din ala albastru gros pe frunte. Il tranteste imediat inapoi. Oare de ce nu-mi place mirosul de usturoi ? Cred ca nu-s taran deaia. Si plescaie, si...la dracu, ce cald mi se face. As fuma o tigara sa contracarez mirosul..dar de asta se ocupa,
Olteanul, mic si slab. Incredibil de cardiac fumeaza 4 pachete pe zi. In fiecare zi. Joaca solitaire. Cred ca este campion la solitaire in retea sau oricum ar fi. Are o mustata mare si groasa care-i defineste chipul. E slab negru si cu mustata. E oltean, si vorbeste mult repede, dar e fatalist! Spre deosebire de
Ialomitean, care doarme. Vine la birou si doarme. Capul ii cade...si se trezeste si isi misca picioarele. Apoi adoarme din nou. Oare o fi chiar asa obosit? Intr-o zi i-am sugerat sa se duca acasa. Ce rost are sa tragi de tine la serviciu ? Mai bine dormi acasa, in pat, linistit. Cred ca-i e frica de nevasta-sa...sau...
Moldoveanul e simpatic. De prost. Are o nevasta si doi copii. Nevasta e seful. Restul e istorie. Cand inchide telefonul cu ea spune despre toate femeile ca sunt proaste. Eu ii zic ca e misogin. El zice ca nu si ma chestioneaza daca am sa nu amanta. Ii zic ca nu-i raspund, dar conchide ca-mi bat nevasta. Si amanta...cica-s coleric si clar ca i-am scapat cate una...ii zic ca nu-i raspund nici la asta, iar el ma intreaba cine ma suna la telefon. Ii zic ca nevasta-sa, iar el ma injura. Ciudat om, viseaza la ziua in care se vor desfiinta proprietatile. Ca eu sa muncesc si el sa stea .
Acestia sunt colegii mei...

P.S. Asta nu spune nimic despre mine, io-s normal!

Niciun comentariu: