luni, 11 iulie 2011

Intrebari!

In ultimile zile am primit cateva lectii. Si pentru ca orice lectie pleaca de la o anume nevoie, de data asta, lectiile le-am primit plecand de la o teribila nevoie de a afla raspunsurile intrebarii: "De ce?", cu varianta sa absolut halucinanta: "De ce asa?".
Nu stiu inca raspunsurile, desi pe undeva pe acolo prin noi bantuie libere. De fapt, noi stim raspunsurile, dar nu le putem accepta. Nu le putem incorpora in noi insine, si asta ne trimite direct catre conflictul intern. De ce ? Pentru ca...
- doare
- ustura
- doare de doua ori mai tare
- ustura de doua ori mai tare, samd.

Apoi mi-am adus aminte de faptul ca ar trebui sa facem ceea ce ne face placere. Mi-am adus aminte ? Nenenenene, de fapt mi-a fost adus aminte de persoana careia va trebui sa-i multumesc ca mi-a adus aminte. Si care m-a intrebat "de ce?". Si careia nu am stiut sa-i raspund. Si asta doare.
Si vreau sa-i multumesc.
Pentru ca ar fi trebuit sa stiu. Pentru ca mi-ar fi placut sa stiu si sa-i raspund. Pentru ca imi pasa.
Dar stiu ca pe undeva printre atatea dureri si usturimi, printre fiecare dintre aceste intrebari si raspunsuri, vom ajunge acolo. Nu "Zen". Doar un pic mai fericiti.
O sa fie bine.
Asta este credinta mea.
Ajuta.

Niciun comentariu: