duminică, 17 iulie 2011

Carti

"In spite of the risks, the courage to be honest and intimate opens the way to self-discovery. It offers what we all want, the promise of love."

Sunt sigur ca nu voi avea plangeri.
Am furat acesta fraza. Imi place.
Apoi, zilele trecute am primit o carte, imprumut. Am rasfoit-o mirosind paginile...
Alta data am citit o carte incepand cu sfarsitul. Ma rasfatam citind sfarsitul inainte de orice, incercand sa ghicesc ce este inainte de aceasta si inainte de aceasta...
Placerea asta, un pic vinovata de altfel, imi aduce aminte de calatoria dintre paginile cartii.
Intre pagini putem gasi o iubire, un razboi, sani dezgolititi sau intrigi ipocrite, orice ma face sa ma simt mai viu, mai real... devenind invizibil, transpus in cerneala neagra a slovei. Apoi totul se termina: tiparit la combinatul poligrafic "Casa Scanteii".
O, da, pe vremea aia mult se mai citea.
Si am zambait cu mare, mare satisfactie cand am gasit undeva, la o pagina, un biletel pe care scria: treabacuperceptia.blogspot.com.
Nu, nu-mi fac singur publicitate, doar mi-a placut acest gest involuntar.
Si chiar daca a fost furtuna, sfarsitul a fost minunat.
Oh, da, zambesc!

P.S. paginile miros a nuca de cocos...

Un comentariu:

Mucegai spunea...

Era cumva o carte semnata Sanda Marin?!