vineri, 14 noiembrie 2008

Furtuni

Pentru ca zilele astea sunt intr-o furtuna emotionala si sentimentala ce parca nu are sfarsit, va transmit urmatoarele:

Urasc sa mi se spuna "Te iubesc".

Nu voi mai spune la randul meu acest lucru

Nu cred, nu mai cred in lacrimi si promisiuni de dragoste. N-am vazut pana acum nici o persoana se la respecte. Nici eu nu o fac.

Voi incerca cat pot de mult sa nu mai salvez pe nimeni de nimic. Fiecare este artizanul propriului dezastru, de ce as munci sa evit asta? Si mai ales...pentru cine ?

As vrea sa intalnesc persoana pentru care merita sa lupt. Deocamdata nu am gasit decat crunte dezamagiri. Dar crunte, nimic mai putin.

In clipa in care incep sa ma indragostesc, va rog sa-mi aduceti aminte ca nu accept sa mi se spuna "Te iubesc", plus o succesiune de dusuri reci. Multe.

Daca totusi ma voi indragosti, va rog sa ma impuscati.

Nu exista dragoste, exista doar propriul interes. Iar acesta, de obicei, nu-i al meu.

Pentru mine, nu merita sa se riste nimeni. De aceea nimeni nu ma poate iubi. Deci va rog din nou sa ma impuscati.

Decat o promisiune nerespectata mai bine un "merde alors". Nu voi mai cere nimic. N-am nimic de oferit.

Urasc dragostea in toate formele ei. Mai putin cea paterna, de care oricum nu voi mai avea prilejul sa ma bucur.

Incerc sa ma transform in cea mai rece persoana pe care o cunosc. Rezultatul va fi surprinzator. Pentru mine.

Vreau sa ma internez la psihiatrie. Ca sa ma imbolnavesc.

Cinismul e arma celor slabi. Eu imi doresc sa fiu doar logic.

Si in cele din urma rautatea suprema de care sunt in stare: voi face astfel incat sa fiu asteptat cu orele, astfel incat persoana care ma asteapta sa devina bolnava, sa idealizeze pana si respiratia mea.

Am zis!

5 comentarii:

Sorana spunea...

"Cu ce ochi ma face dragostea sa vad..." spunea un mare clasic. Si sunt momente in care, desi dragostea e aceiasi, ochiul interior.... Nu o sa te impuscam dar cu siguranta o sa-ti amintim...

Mucegai spunea...

Te impusc io, dar trimit nota de plata pentru glonete familiei ca asa am citit itr-un film!
Inainte insa, imi dai si mie un autograf?!:D

andreea spunea...

"Urasc dragostea in toate formele ei. "Doamne cat poti sa iubesti!!! VREAU SI EU UN BARBAT CA TINE!

Dan spunea...

Ploita, si eu te pup cu mult drag.
Radu sa-mi emiti factura in functie de gradul de inflatie. Sau deflatie...
Sorana, Andreea...va rog sa faceti parte din completul de acuzare.

Sorana spunea...

Mai inca nu am intelepciunea necesara acumulata sa pot acuza, deci implicit a acuza. Pot doar sa dau shuturi in cur instinctive si in functie de starea meteo. Dar cand te-ai hotarat definitiv sa-ti pui opera la locul potrivit anunta-ma ca am munitie :D
Si scot si TVA-ul de la factura ca sa ramana de o bere :))))