luni, 31 mai 2010

Spre o definitie

Dintr-o discutie extrem de scurta, am redus cuvintele si le-am impartit, iarasi, ca de atatea ori in virtual, la doi. A sarit aproape inefabil, de translucid, si desigur de impersonal, un singur cuvant, nu doua, ca mai de mult.
M-am implorat, standu-ti cu capul pe genunchi sa-mi promit, sa-mi jur, sa-mi spun...
Definitie: "Binele" este acea stare care-ti aduce liniste. Acea stare care te pune in postura aia de om cu zambet si calm. Adica acel ceva ce unii zic ca ar fi vreo forma de normalitate.
Mai degraba gresim, nu ?
Momente de bine, da. O viata de "bine"...sa fim seriosi, ar fi o plictiseala de moarte. Unde mai pui ca nici nu este posibil asa ceva.
Cred ca asta e si secretul.
Sper sa zambesti tu, acea persoana careia ii voi putea smulge vreun zambet, si da, sa fie, macar un moment, bine.
Nici nu conteaza cine esti atata timp cat doar dintr-o intrebare, si aproape un raspuns, ti-a ravasit coltul gurii, zambetul...
Cam trist si introspectiv zilele astea, parca si inima mi-o ia la galop necontrolat in extrasistole sufocante.
Bine ?

Un comentariu:

ninoo spunea...

:)
sufletul asta nu vrea sa se dezbrace,dom'le!
..si nu mai vine vara aia odata,tooot zgribulim sub umbrele,amandoi..