marți, 8 iunie 2010

Head to...

Am tot framantat aerul intre degete. Si de cand ma stiu am urmarit degetele oamenilor.
Ma intrebam adesea de ce sunt atat de galbene de la tutunul ce curge in sus chemat de racoarea zarilor...
Ce face, mai apoi, ca printre paharele golite sa apara voia buna si cate si mai cate stari de....?
Ce urmaream ?
Hedonismul distrugator al celui ce frecventeaza carciumi sordide. Extrem de populare apartinand unor lumi paralele lor, a visului exotic din paharul sordid.
Locuri de fuga din fata realitatii, ca atatea altele, reflectand victoria absoluta a visului, a neputintei, a furiei defulate din realitate catre virtual.
Apoi, satisfactia mandriei implinite, ca baza solida a trecerii peste toate cu zambetul pe buze, disimiulat, evident, si neputincios.
Trecem, poate, cu totii prin aceste stari, si-mi permit sa afirm ca toti folosim diverse "medicamente" de tratare a sufletului. Diferenta consta doar din gradul de autodistrugere, si dragoste de sine.
Ca al unei batrane femei, ce cerseste prin magazinele mari. Aceasta intreband "puteti sa...?", a tresarit uimita, la raspunsul "pot!".

Ma intreb din nou, ca mai saptamana trecuta: ce este, pentru voi, "binele" ?

Un comentariu:

ninoo spunea...

nu am confundat niciodata ,,binele" cu micile mele momente de hedonism,fie si cel din asa-zisa ta ,,lume paralela"
;)

iar ,,binele "meu il stii.