miercuri, 7 aprilie 2010

Ce-mi pun eu atatea...?

A-nceput de ieri sa-mi coaca
Cate o idee...

Nu esti barbat adevarat daca:

- nu ai muschi
- nu poti bea 25 de sticle de bere fara sa cazi in cap
- n-ai adidasi de firma si nici trening de firma
- n-ai blugi Levi's Strauss, Lee, Converse
- femeile nu "e moarte dupe tine"
- nu abordezi "gagicile" cu "pissy" sau "pasarica"
- iti plac florile
- nu asculti house
- prietenii nu-ti admira ultima achizitie feminina salivand
- nu te "invarti", nu faci "smenuri", nu esti "jmecher", sau "baietas de cartier"
- nu ai bemveu ( nu conteaza anul de fabricatie....)
- iti plac florile
- citesti carti ( daca citesti poezii, deja ai probleme mari )
- nu esti laudaros
- nu parchezi masina "la scara" mall-ului, adica la nu mai mult de 3 m de intrare, blocand astfel intrarea
- nu invarti banii pe degete ( desi tu esti mort de foame si ti-ai amanetat lantul )
- nu agati de pe Hi5, facebook, sau alte retele de socializare
- nu ai cel mai scump si mai nou telefon mobil ( chit ca nu ai credit la cartela )
- telefonul nu-ti suna in timpul unei intalniri iar tonul de apel nu este o manea
- nu-ti plac, evident, manelele
- daca nu-ti filmezi prietena facand sex cu tine
- asculti rock, sau ai fost cel putin odata la Filarmonica
- sti cine a fost Debussy, Dvorak sau Yehudi Menuhin
- singura ta arma este pumnul si nu creierul
- daca ai blog


Si ar mai fi dar acum, ma retrag, am niste chestii misogine de rumegat...va voi anunta rezultatul in cel mai scurt timp!

Pam Pam!
P.S. Am fost ajutat in acest demers, multumesc persoanei in cauza!

Un comentariu:

Dan spunea...

Acest comentariu nu-mi apartine, este al prietenei mele Crina.
Citez:

"Banuiesc ca esti barbat daca snopesti in bataie femeia si nu o lasi sa ridice nasul din cratita,ti-o aranjezi in vazul tuturor (si ti se pare chiar amuzant ),faci o lista interminabila care evident contine nume feminine si o lipesti pe usa de la intrare (chiar daca in lista ta reala figureaza doar "dreapta")....in acest caz ne plaseaza pe noi femeile undeva la loc de cinste,unde evident nu au loc decat bemveurile,telefoanele de fitza,conturile hi5 si toata suita de dorobanti,ce sa mai ...in sfarsit am ajuns la egalitatea pentru care "ne-am luptat" atat!"