marți, 17 noiembrie 2009

Nu calatoriti fara bilet!

In marea lor majoritate, femeile sunt fricoase. Foarte fricoase chiar. Cele care nu sunt fricoase, ca sa-si ascunda frica, devin posesive. E o caracteristica, dupa parerea mea generala. Evident ca frica este ascunsa acolo in fiinta lor considerata foarte dorita. Sau sunt eu misogin.
Evident ca sunt.
Dintre toate carateristicile negative ale femeilor, cel mai tare detest frica. Normal ca nici barbatii nu-s infailibili, deci probabil ca si eu sunt fricos in felul meu...sau al lor ( al barbatilor ). Poate ca si eu sunt un fricos.
Reactia femeilor in fata fricii este de cele mai multe ori o fuga sanatoasa, pe locul doi fiind ascunderea adevarului, pe locul trei este posesivitatea, a patra reactie fiind cea a drobului de sare ...
Si uite asa, astazi, am calatorit cu tramvaiul, fara bilet. Si ma tot gandeam...daca apare vreo echipa de controlori...ce-o sa le zic. Eu zic ca sunt un cetatean destul de respectabil si...nu se face sa te certi cu echipa de control...Dar daca o sa-mi ceara actele, daca...o sa-mi dea amenda si o sa ma intorc acasa cu rusinea de a fi primit o asemenea mustrare...hahahahaha...
Stiti de ce am calatorit fara bilet ?
Casa de bilete era inchisa de dimineata...

High sictir!

2 comentarii:

Dan spunea...

Da, și iubirea e egoistă, poate cea mai egoistă. Întotdeauna avem nevoie de un feed-back în dragoste.
” Dragostea nu pune întrebări, deoarece atunci când începem să gândim, începe să ne fie frică. E o frică inexplicabilă, care nu poate fi exprimată în cuvinte. De aceea nu întrebi, faci.” - Paulo Coelho

Am dat acest citat pentru că am fost acuzată de frică. Un prieten spunea că femeile sunt fricoase (în dragoste) și că frica femeilor are diferite forme de manifestare, de la fugă la posesivitate. E posibil! Dar oare bărbaților nu le este frică?! În fond frica este o emoție perfect umană. Toți o avem și da, cred ca are dreptate Coelho, ar trebui să nu ne punem întrebări în dragoste, să luăm lucrurile ca atare, să de iubim, să facem dragoste să…”feel the moment”…

De ce să începem să gândim? ”Oare i-am spus de prea multe ori te iubesc?” ”Oare am devenit dependent emoțiile celuilalt?” ”De ce să am nevoie de el? Eu sunt independent!” (Și asta nu e tot o formă a fricii?!)

Ah! Da! E un cerc vicios! Mie mi-e frică că angoasele celuilalt vor distruge ceea ce avem și încep să mă gândesc și …da..fac greșeli… Eu nu înțeleg frica lui, el nu înțelege frica mea…Colaps! EOF (End of File pentru neinițiați).


A dracului informatica inginereasca...


I/O error...

Unknown spunea...

Tu centrezi, tu dai cu capul...:D Dar nu uita ca la mine sunt coarnele:p