joi, 26 noiembrie 2009

Gemete...de furie!

Categoric sunt un om cu probleme. Multe si variate. Tot categoric sunt un om impulsiv. Probabil ca o sa spuneti ca traiesc la limita nebuniei...cam asa e. Dar sa stiti ca si pe mine ma deranjeaza asta. Si ma mai deranjeaza cate ceva:
Cu liniuta:
- urasc nehotararea oamenilor, a felului gretos de ascundere in spatele degetului si a presupusei lipse de memorie a celui ce va vorbeste. Probabil ca, clasa politica mizeaza din greu pe "lipsa" de memorie a oamenilor...unii cred ca uita repede, asta chemandu-se "adaptare la situatii"...hmmm...
- probabil ca tot din cauza problemelor mele am devenit inflexibil. Mai sa fie...inflexibil ? Daaa, inflexibil in fata autominciunii, in relatia dorinta-putinta-realitate. Dorinta este putinta, nu?, iar realitatea oricum supara pe toata lumea. Mai ales pe mine...
- tot eu sunt vinovat pentru ca am asteptari. Adica, persoanele care-mi inseala asteptarile sau imi dau mesaje false se oripileaza la reactiile mele de furie spumeganta si zgomotoasa.Mi-a zis cineva cum ca nu as aborda lucrurile direct. Nu zau...
- dar supararea mea mare este sensibilitatea mea. As vrea sa involuez la stadiul de molusca tampa si sa nu mai receptez mesajele unora, sau altora, mesaje apoi vehement negate, dar care in cele din urma sunt vehement sustinute, cerute in genunchi, sa nu mi se mai spuna "ai avut dreptate" si alte balarii fara sens,noima, dar mai ales fara onoare.
- mai mai deranjeaza ca singurul lucru care ma linisteste este mancarea. Mananc putin prost si fara rost...

Va urez...succes!
Pofta buna!

3 comentarii:

Sorana spunea...

Un meduz si o meduza
Stateau vara la peluza
Si din fluier ei cantau
Ne e frica de bau bau!!!!!
Mi-a placut furia ta Domnule Clasic in viata.....inca:)))

Unknown spunea...

Nu lua niciodata un somnifer si un laxativ in aceeasi seara!!!!
Cu alte cuvinte, dragul meu Danut, e clar ca ai probleme cum clar este ca ti le faci singur, dar, daca vrei, iti dau eu o pastila de nesimtire. Face bine si la gastrita ta (e probabil sa contina ceva ranitidina, dar nu sunt sigura:p).
Adevaratul curaj il are cel care e capabil sa accepte compromisul de dragul celuilalt, dar orice barbat are nevoie de o femeie fiindca sunt o gramada de lucruri pentru care nu poti sa faci guvernul vinovat...:D
P.S.Pestele care lupta impotriva curentului moare electrocutat, ceea ce nu va doresc si dumneavoastra

Mucegai spunea...

Datorita faptului ca de ceva vreme abuzez de mesaje la gramada, ma simt orecum lezat de cada ta de spume. Nu, nu-mi cer scuze ca am luat deja pastila de nesimtire si laxativul nerecomandat tie de garaga, si ma simt foarte bine. Pt echilibrare iti recomand sa mananci destept, mai ales peste, ca acum este iarna si nu se impute.
Sa traiesti!