joi, 26 noiembrie 2009

Ia sa vedem !

Booon, deci!
Evident ca majoritatea scrierilor mele fac parte directa si nemijlocita cu viata mea, cu dorintele mele si cu persoanele si personalitatile (sic!) prezente in aceasta valtoare plina de bule de aer sufocant si stralucitor...
Eu, cand public ceva, este pentru ca simt ca am ceva de zis. Acest "ceva de zis" reprezinta dorinta de a preda niste experiente, niste simtiri, care sper sa fie citite si intelese de cei care pot fi sau pot ajunge in situatii similare.
Am fost acuzat deschis si nemijlocit ca imi plang de mila. In primul rand, nu asta este ideea, si, chiar daca este adevarat, sau nu, insist in a expune lucrurile care ma innebunesc, pe care le judec, pe care nu le inteleg, in vederea expunerii lor, si nu a atragerii de mila, compasiune...etc. Nu am nevoie de nimic, de la nimeni, din acest punct de vedere.
Sigura ca da, framantarea si framantarile imi sunt extrem de caracteristice, si, din acest motiv, par razgaiat, de neinteles, cam ca o femeie ...stiti voi cum. Nimic mai adevarat!...dar...
Ce expun eu este adevarat. Nu-mi poate spune nimeni in lumea asta ca ...ba...nu ai dreptate.
Deci, expunerile mele sunt rodul unor framantari, pe care le public, pe care le sustin si despre care imi face mare placere sa vorbesc.
Si inca ceva. Toti oamenii sunt buricul pamantului. Si eu la randul meu cred acest lucru despre mine, iar daca cineva nu este de acord cu aceasta idee, poate sa-mi scrie si desigur ca voi fi deschis la dialog.
Suflu si-n iaurt. Sunt de neinteles. Sunt ca o femeie fiziologic cu probleme. Si ce daca! Fac gafe! Ei si ? Platesc pretul si ma repliez.
Eu stiu ca pana la urma...tot ma iubiti desi va scot din minti...doamnelor...
Ce magar!
Pupati-ma!
Merit!


P.S. NU sunteti voi mai feministe cat pot eu sa fiu mai ...putin masculin ...in gandire...evident!

7 comentarii:

Unknown spunea...

Cu alte cuvinte "ai dreptate!" Evident ca am! Intodeuna am avut (sic!):D
A! Da! Cred ca ma fac lesbiana!:))

Sorana spunea...

Boon, deci!
Misoginism fara feminism nu se poate:)) Nu se exclud si nu se completeaza dar fac eforturi sustinute sa supravietuiasca:D
Ai si tu dreptatea ta! Dar sti ce mi-a venit acum in minte?:P
Chestia aia de o pui la ochi si are cioburi de sticla colorate si oglinzi:P
Ia invarte sa vezi ce surprize poti sa ai:))
Pup si sa stii ca mi-a placut ce ai scris:)

Dan spunea...

Deci ...sumarizez 2 comentarii ale unor persoane cornute, din care una are inclinatii sexuale lesbianice iar celeilalte ii place sa se joace cu ocheanul colorat!
Va multumesc doamnelor.
Va pup.
Doamne ce cinic sunt...
I love myself!!!!
( ba, nu va ganditi la prostii! )

Unknown spunea...

Deci, ca sa citez, "de azi sa nu mai vad inele, cercele! Laba!"
Apropo! Cica nu exista nici o diferenta intre masturbare si siecs, doar ca la sex mai cunoasti si alta lume. Socializare draga domnule antisocial:p

sora_de_razboi spunea...

Ce inseamna "razgiat ca o femeie"? Reprosurile de genul asta cred ca nu merita atentie decit in masura in care ne spun ceva despre cei ce le emit. Adica problema nu este la tine decit daca vrei sa-ti asumi tu coarda celuilalt pe care ai atins-o. Dar nu cred ca e cazul. :)

De obicei cei care le reproseaza altora ca-si pling de mila se tem sa-si arate orice tine de propriile slabiciuni, propriile sensibilitati ... pentru ca le e ca dracu' de frica de ele.

So, daca te ingrijoreaza/preocupa anumite lucruri, spune-le in continuare pe nume. Cel ce vrea sa-ti intinda cu adevarat o mina nu-ti va sari in cap sa iti reproseze ca te arati slab. Si inca un detaliu semnificativ: compasiune inseamna "patimire impreuna". Deci n-are nimic de a face cu a-ti ridica stima de sine pe spinarea altora, acordindu-le "mila" ta (confundata cu dispretul). Asta apropo la reprosul cum ca ai cauta mila altora ...

Unknown spunea...

:)sa-ti ajuti prietenii inseamna sa le intelegi slabiciunile si sa le intinzi mina pentru a-i scoate din groapa de potential...nu inseamna sa-i mingii pe cap tinindu-i acolo...sa-ti ajuti cu adevarat prietenii nu inseamna compatimire si mila, inseamna dus rece fara teama uciderii solului..
un prieten imi spunea ca am un comportamet de copil razgiiat si avea dreptate...si spunidu-mi asta m-a trezit...
e mult mai usor sa gidili ca sa dai bine in poza...dar eu am urit intotdeuna oamenii lipsiti de verticalitate si oamenii care se pling de rautatea celorlati...
viata e frumoasa si merita sa luam ce-i mai bun in ea, nu sa ne facem probleme de uritul din ceilalti....

Mucegai spunea...

Era cat pe ce sa nu comentez la postul asta ca este plin de fomei cu toane, coarne si ocheane din bigudiuri pana in tocuri. Dar pusca mea, am si eu o latura feminina, asa ca am o scuza.
Vreau sa lamurim fara dubii ca buricul pamantului sunt eu, si nu datorita importantei mele planetare ci pentru ca seman cu animalutzul respectiv. Daca te crezi mai popandau decat mine te invit la dulau!
Te pffff....