marți, 23 decembrie 2008

Nastere...si...

...de Craciun...se ofera cadouri, se fac tot felul de pregatiri...mi se par departe de mine si desuete in ...comportamentul oamenilor ce...
"La steaua care a rasarit...", iar magii plecara in urmarirea ei, nestiind daca steaua mai exista macar, ori amprenta ei luminoasa e...la fel de efemera ca ...totul...
Cautam salasul cald in care sa nastem fiecare din noi. Ne invartim prin lume, ne uitam peste tot la toti la oameni la...si tot ce ne dorim e sa nastem linistit, steaua noastra, creativitatea noastra, individualitatea...si trecem iar si iar prin fata ieslei si a luminii stelei ce nu doar odata a rasarit...
Copiii, da, copiii fiind durerea mea cea mare...am o slabiciune teribila la copii.
Am vazut multi copii nascandu-se si traind si crescand si...am vazut si copii morti, devastati, oase reci si urme a unei existente prea iuti, prea putine, prea...
Ati fost copii ? Pacat, inseamna ca daca nu mai sunteti ati murit deja...n-ati avut niciodata senzatia de raceala a mortilor vii? A oamenilor care nu vor mai putea naste...nimic, nu copii, dar poate sa se renasca pe ei insisi, sau a dragostei de care si pe care...
Nu-mi doresc nimic de la acest Craciun...imi doresc doar sa pot renaste in liniste, imi doresc sa te ajut sa reexisti...sa fi persoana care ti-ai dorit sa fii si sa ai viata pe care mi-o doresc pentru tine. Imi doresc sa-ti daruiesc viata ta, facandu-mi propria viata cadou tie.
Doar din egoism.
Secretul? A darui...Ce, cat, cum, amanunte...orice, oricat, oricui? Oricui...are nevoie, oricui...merita?
Merit, meriti ? Nu ma intereseaza...doar daruiti, sacrificati ceva, oferiti...pentru ca asta inseamna...pur si simplu acel teribil de complicat...a iubi.
Ce-mi doresc de acest Craciun...?
Sa adormi cu mana pe mine...sa ma trezesc cu mana pe tine, sa-mi clatesc ochii cu tine, cu ochii tai...si chiar de-ar fi sa ma doara partile rupte din mine pentru tine, am sa ma vindec din zambetul tau...
Si poate ma doare, si poate nu-mi vine bine sa te vad ...plangand...in linistea fara de lacrimi. De Craciun? Imi doresc sa renasti, sa pui durerea in tolba cu amarciune si lacrimile sa le arunci in marea cea sarata. Imi doresc pentru tine de acest Craciun zambetele de copii si fire de bradut frumos mirositor ...imi doresc...sa fiu iar eu cu tine prin tine.
Imi doresc sa-ti ofer, sa-ti fac un cadou...prin eu, iar eu prin tine sa fiu cadoul meu...
Iar la anul sa renastem din dragoste...pentru ca aceasta e cel mai frumos...cadou...
Craciun linistit dragii mei!

Un comentariu:

Mucegai spunea...

Abia acum am citit articolul asta. Esti ceva de speriat...ma simt dator sa-mi schimb numele, sa ma numesc sorinel veselici, sau asa ceva, caci tu esti a dracului de mucegait. M-ai ucis la faza cu copilul din noi. Daca nu mai sunt copil am murit?! Tu te asteptai sa-ti citeasca blogul niste copii, sau sa te critice niste morti?! Iti dau un sfat pe care cineva care nu la aplicat mi l-a dat mie, si eu l-am lasat la macerat: lasa dracului Mioritza sa o f.ta altii!