joi, 25 iunie 2009

There is one thing worse than death...life

Nimic mai fals.
Viata trebuie, da, chiar trebuie traita complet, enorm, puternic cu dragul de a trai asa cum unii sunt indragostiti doar de ideea de a iubi. Contagios si ...
Ghilimelele...
"Cred ca m-am imblnavit de moarte...in ziua in care m-am nascut..."
Chiar asa? De moarte?
Am fost in mod deschis acuzat ca traiesc prea intens. N-am inteles nimic, evident.
Sa traiti voi ma, voi sa traiti mai putin intens...e greu sa-ti asumi...existenta. Ipocritilor.
Si cu toate astea...uneori ne-ar...ghilimele..."trebui, o mie de ani sa recladim ce am sfaramat aseara cu despartirea noastra...si nici atunci nu-i sigur, c-am mai putea sa fim..."

Oricum, singuri vom petrece cea din urma clipa.

Ridic din nou paharul...si vars un pic din el.

Va iubesc existenta si sufletul. Iubesc viata. Eu ? Da, da...chiar eu.


P.S.
Acest post este dedicat vietii.
Si unei anumite persoane.

Va urez sa traiti ma!

Niciun comentariu: