marți, 12 mai 2009

...si m-am dat deoparte...

Nu stiu cum sa incep...iar sa termin ce am de spus oricum nu voi sti. Stare de imponderabilitate. Inoperabila. Hmmm miros a fetid. Cine dracu m-a pus sa ma miros ?

Martie...

Apoi...toata porcaria asta.

Nu, nu ...

Dar sa va spun o chestie pe care am invatat-o de la cineva: bai tovarasi suferinta va face sa simtiti ca traiti...adica...asa zis eu, dar sa stiti ca nu sufar, nu, doar ma tavalesc pe jos ...

Nu sufar pentru ca nu merit. Ce credeati ca oricine merita sa sufere ? Aiurea...

Mi se reproseaza periodic in ultima vreme cum ca nu as mai fi acelasi...de fapt ca nu mai sunt deloc aceeasi persoana ca acum...ceva vreme. Nu, nu mai sunt si...
Aici apare o problema . Sunt egoist! Da, sunt si ma mai fac! Mai dar cel putin am curajul s-o recunosc. Ca in problema chinezului care ameninta sa se arunce de pe pod...a blocat circulatia si un nene binevoitor i-a...impins o mana de ajutor...ai grija ce-ti doresti ca...
Si acel nene mie mi se pare cea mai tare arma impotriva egoismului egocentric scarbos de care poate da dovada cineva...
Dar...acel cineva ce motive are sa moara...( pentru ca culmea norocului....nenea ala, sinucigasul, nici macar n-a murit ! )...de ce oare ? Hihi...

Si a trecut si 23 Mai...nu aduce anul ce aduce ceasul.

Oricum, cineva m-a readus in lumea normala...ce tot atata armonie, visare si ...empatie...empatie...empatic...fara a fi vreun pic simpatic...hehe.

Bun, deci!

N-am nici cea mai vaga idee despre ce va urma. Oricum ceva va urma...
Aaaa asa, am mai multe de reparat: o inimioara, de returnat un harddisk, de dat 0 restanta...chestii usoare.

Buna Dimineatza!

Va urma...

2 comentarii:

Mucegai spunea...

Ma sperii si ma tem de fiecare data inainte sa-ti apara uramatorul post. Cand apare ma bucur ca a aparut dar ma sperii cand il citesc. Dintre noi doi, clar tu esti ala mai mucegait. Asa de mucegait ca-mi vine sa-ti dau eu o mana de ajutor de pe pod, ca sa scap de concurenta. Si totusi imi place sa te citesc asa ca, te rog eu, inca nu sari!

Sorana spunea...

Bine ai revenit:)Ma bucur ca stilul in scris s-a pastrat. Este o buna constanta si asta....