luni, 25 mai 2009

Barlogul...

Randunici negre si zvelte taie aerul rece al diminetii. Roua miroase a miere. De jos din iarba, puteti vedea burta alba si dunga rosie a micii pasari prevestitoare de primavara. Stiu ca primavara a venit de ceva vreme, stiu ca informatiile sunt un pic anacronice...
Mi-ar placea sa vedeti o pereche de randunici construind un cuib ...neobosite, muncind toata dimineata, apoi odihnindu-se zgomotos si vesel pe ramurile unui tei batran...
Sub norii grosi luminati de soarele apusului, zboara frant sus de tot dupa mustele grase si pline de proteine. Ca mai apoi, seara sa se adapasoteasca in preajma cuibului efectiv construit cu migala si saliva lor. Cuib ce poate rezista ani de zile, daca este construit bine si intr-un loc ferit.
De ce spun toate astea ? Ei bine sunt pe cale sa-mi achizitionez un barlog !
Bine, nu-l voi construi eu , slava Domnului ca s-a ocupat altcineva de asta. Construit de mine, probabil ca ar fi fost o constructie complet ineficienta ( pentru locuit ), inalta si stramba...ca mine ( nu, eu nu sunt inalt ci doar stramb ).
Va imaginati oare un barlog ? Adanc sapat in pamant, cald si captusit cu pene si blana...bine, asta nu inseamna ca am vreo companie gestanta ...doar asa, ideatic, sa zicem ca ursoaica ( cum dracu am trecut de la randunici la ursi nu stiu, dar nici nu conteaza, sper sa prindeti ideea ) ar ramane gestanta. Cum cu cine ? Cu un pui bineinteles!
In sfarsit...ah la dracu! Cine a mai vazut barlog cu bar ? Doamne ca numai la prostii va sade capul!
Deci ? Va urma un barlog, padurea de fapt este o jungla urbana, iar randunica ...zboara sus, nu ?
Una peste alta, la mine randunica e ofitera(ul) de credit, ursoaica e contul de la banca iar promisiunea e....

Sa traiti...bine...

P.S. Pentru persoane avizate: padurea cu ratuste arata tare bine in perioada asta....

A urmat ? Hihihihi....

2 comentarii:

Mucegai spunea...

Clar ti-au sarit niste doage, sau ceva sigurante...ca nu stiu exact cu ce ma confrunt. Dar la fel de clar imi place sa ma gandesc la burta randunicii si la tine cascand gura ca un pui la ea. Multumeste-i lui Dumnezeu ca nu zboara ursoaicele!
PS; la verificarea cuvintelor mi-a cazut "flocitab"...ai luat vreodata, e bun de ceva?!

Sorana spunea...

O adevarata jungla rumburistika:D Stiai ca Arabela nu avea pene?:P
Dar ce conteaza! Avea cuib:D

@Radu
Numai tie ti se putea intampla:D mie mi-e picat la verificare "unnic"! Ca sa vezi ce coincidenta, pentru cunoscatori:)))