duminică, 6 mai 2012

A scrie.

Am plecat spre ceruri rare.
Si am scris de tot si oare?
Voi mai scrie iar si iar
Despre noi si despre voi?
Despre vieti si morti apuse,
Despre miei si despre spuse,
Auzite, necrezute.

Ai trait azi iar si ieri.
Am fost eu crezut ca altii
Ai fost tu traind ca tatii,
Iar am fost si am trait,
Am fosit furios fiind!

Dar cu ce folos intocmai...
Doar ca noi sa fim ca lumea ?

Vreau doar zece porunci dara.
Sa scriem noi iarasi, iara, iara

Sa ne folosim ca draci cuvantul
Spunandu-si iar si iar neantul

Am fost draci ca altul.

Vorbeste-mi tu, haina iubire.
Vorbeste-mi tu scrisoare fina.

Si am sa inteleg si eu
Omul obosit si-n jug,
Cotidian si rug.

A scrie, iubito,

Este ca si cum tu noptea torci.

Respirand iubind si toti sunt....
Scrisi, repetati, spusi si  iubiti

Doua cuvinte.

P.S. Laurei, pentru taltentul ei.

Niciun comentariu: