luni, 6 iulie 2009

Amor...transfrontalier...

Sa ne inchipuim urmatorul decor: un burg linistit cu iz medieval...pereti plini de iedera...Acest oras are si-o gara...din trenul care...evident a...acostat in gara cu burgul medieval plin de iedera, cam...paros...
Personajul pasi pe peron. Dupa mine, seamana cu un cocostarc nebarbierit, dar asta nu e treaba mea. Din culise, o dama bine fugi catre el. Timpul se opri in loc...ma rog...de parca acolo n-ar fi deja intepenit, dar...sa zicem ca timpul se opri in loc...
Dintr-o data ...( ca melcul ...tusti )...aparu...Bulan...stramos de zeama...asta de seama a lui Atilla.
Timpul se opri in loc a doua oara...deja va simt cum cascati plictisiti cu atatea ruperi de ritm, dar mai aveti un pic de rabdare cu mine...adica...cu eroii mei...
Ce ziceam ? Asa...deci, stop cadru. Stranepotu lui Atilla, ajunse fata in fata cu nepotu lui Stefan...de prin partile...sarate. Acum nu stiu ce s-a mai intamplat. Doamna cu pricina are niste ...probleme acustice...adicatelea, toate ii scartatie. Prin casa...eu...n-am auzit, deci nu e o barfa beton.
Pentru moment si aerul se termina in oraselul linistit...plin de scartaiala.
Apoi...liniste.
Cei doi parasira lumea asta...si stranepotu gusta saratura nepotului...no...ii buna...ioi...ii buna...
Pusta se innegri de suparare...iar badea cartan zambi agatandu-si opincile...opincile.
Tot ce-am inteles eu din povestea asta e ca nu se stie de ce, transfrontalier, zambetul nu se sterse...de pe chipul...

No...kosonuk sepem...ciocolom ( traducerea si adaptarea ) ...hahaha

P.S. Love is the answer!!!!

5 comentarii:

Vrajitorul din Oz spunea...

mda.. ce ma face sa cred ca unguru bulan habar n-avea de stefan sau altii de prin partile alea? dar ca in acelasi timp era expert in Transilvania? oricum spre binele tau si al natiei romane sper ca si-a luato... ca deh .. macar cu atat sa ne alegem :D

Sorana spunea...

Ce dracu mai pot sa spun?:)) Ca mi-a placut sti bine! Ca am supravietuit vampirilor iarasi sti!
Asta e viata :))

Mucegai spunea...

Mi-o placut chestia asta de am inceput sa cant:
-Suie starcu pe statuie sa le dea la toti la...lamaie.
Ie sanatoasa, ie naturela, ca nu ie facuta cu sare de la...lamaie!
Unii pustnici nu stiu despre Erdeli decat ca o fo casa lu Dracula si ca romanii se pricep la tras teapa. Pana se prind ca e adevarat io zic sa punem placute bi sau trilingve in toata tara. Poate asa prindem ceva turisti straini in hotelurile mucegaite de pe litoral care trag pielea de pe turist sa nu cumva sa io fure altul la plaja.
O bere pentru Merlin si un ceai pt. Mary Poppins.
Dane...tie nimic, ca ai si asa prea multe!
PS: verificarea cuvintelor = worudg! Parca e ungureste, zici?!

Sorana spunea...

I love Mary Poppins:D

Dan spunea...

...mie chiar imi place lamaia...deci! LAMAIA cu sare...creste tensiunea, si apoi...cica elimina greata in anumite cazuri.
De acum voi scrie numai fantezii cu Mary Poppins si umbrela ei...auzi, dar daca-i vari unuia umbrela in...dos si o deschizi...o sa te mai apere de ploaie ?