miercuri, 11 februarie 2009

Leapsa...obosita...

Ia luati una calda...


Sunt...mai mult decat as vrea sa fiu...soferul Bules

As vrea...sa fiti mai mult ca...

Pastrez...tot.

Mi-as fi dorit...si ce daca ?

Ma tem de...voi nu!?

Aud...daca nu aud imi pun proteza...

Imi pare rau...of, da!

Imi plac...copii, florile, ah, am zis? Copii...copil frumos ce esti...

Nu sunt...si nici nu voi fi...

Dansez...ca o cizma!

Cant...sunt...

Niciodata...sa nu spuneti "trebuie, promit, niciodata..."

Rar...rar?!

Plang cand privesc...viata.

Nu imi place de mine pentru ca...vezi punctul 1...

Sunt confuz...nu-i asa?

Am nevoie de...tine...?

Ar trebui...nimic nu trebuie...

Predau legatura cam ca celebrul Domozina...pana ma hotarasc cui o las asa....

2 comentarii:

Mucegai spunea...

Esti mai Bulete decat prevede Tarantino. Ai facut ce ai facut si ai futut-o tu si pe asta. Dar zau ca era cazul...te prefer asa decat mioritic!

Sorana spunea...

E bine dar se putea si mai bine. Se acorda circumstante atenuante avand in vedere idiomul ardelenesc:D